מעיין הגז
אפריל 5, 2023
1 min לקרוא
מחמם מים
pic

מחמם מים בגז זה מכשיר לחימום המים בצורה מיידית,להבדיל מדוד חשמל אין צורך להדליק ולהמתין עד שיהיו מים חמים, המכשיר מחמם רק את כמות המים שהצרכן משתמש באותו רגע ולא אוגר מים כמו בדוד, זה מתבטא בחיסכון משמעותי בחשמל, בנוחות ובאיכות חיים.
לשימוש ביתי, קיימים שני סוגים של מכשירים, ממגוון יצרנים שונים. מכשיר חיצוני, המותקן מחוץ לבית, והוא עמיד לתנאי חוץ כולל גשם. למכשיר כזה יהיה שלט פיקוד בתוך הבית שיוחבר עם כבל נתונים למכשיר. מכשיר פנימי, זהו מכשיר שיכול להיות מותקן בתוך הבית, בכל מקום בבית, והוא מצוייד בארובה שתצא מחוץ לבית. מכשיר זה הוא אטום לחלוטין ואינו פולט את הגז השרוף לתוך הבית ואינו שואב את האויר מתוך הבית.
מחמם מים בגז הוא מכשיר הנמצא במצב המתנה קבוע. כאשר אין פתיחת ברז מים חמים בבית, המכשיר לא עובד. ברגע שפותחים מים חמים בברז, המכשיר ייכנס מיידית לעבודה ויחמם באותו רגע את המים שצורכים.
נכון להיום מרבית המכשירים הינם "סולאריים", הכוונה שהם יכולים לעבוד בסנכרון עם דוד שמש. המכשיר יחובר ביחד עם הדוד, וכאשר יש בדוד מים חמים המכשיר לא יפעיל את עצמו, או יפעיל חלקית, זה מתבטא בחיסכון משמעותי, כמות האנרגיה הנדרשת, מדויקת ואין שימוש באנרגיה לאגירה או לשמירה על טמפרטורת המים בדוד.
לכל מכשיר יש פיקוד (הרוב המוחלט דיגיטלי) שניתן באמצעותו להגדיר את הטמפרטורה הרצויה, וכמובן לכבות את המכשיר כאשר לא רוצים שייכנס לפעולה.
נפח המכשירים
לכל מכשיר יש נתון של כמות ליטרים. מה זה אומר בכלל? הנתון הזה מייצג את יכולת החימום של המים ב25 מעלות פר דקה. לדוגמא: מכשיר שרשום עליו 17 ליטר שמקבל מים בטמפרטורה ממוצעת של 20 מעלות, יוכל לחמם עד 17 ליטר בדקה עד לטמפרטורה של 45 מעלות בכל דקה. ככל שכמות הליטרים בדקה שהצרכן צורך בברז יורדת, יכולת החימום של המכשיר עולה מעבר ל25 מעלות.
לכן, כשנציגי מכירות וטכנאים שואלים כמה נפשות יש בבית ולפי זה מחליטים איזה נפח מכשיר, כנראה שהם לא ממש מבינים מה זה אומר בכלל כי לא משנה כמה מקלחות יעשו ביום, או כמה זמן שימוש, המכשיר ייתן את אותה תפוקה באופן רציף לכל זמן השימוש. בנוסף, לפעמים התשתית של המים או של הגז, לא תואמת את יכולות המכשיר, וסתם מכרו לכם מכשיר חזק שבכלל לא תנצלו את כוחו, ובעצם מכשיר "חלש" יותר היה נותן את אותה תפוקה.
התקנת מכשיר
ההתקנה צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע מיומן המבין את התחום הספציפי הזה, ולאחר תכנון מדוייק. כל טעות בתכנון הצנרת תשפיע לרעה על יכולות המכשיר, ואף תביא לקילקול ובלאי גבוה, שיורגש אחרי שתשכחו את שמו של המתקין. בהתאם לכך, כאשר מבטיחים לכם במודעה מחיר כולל התקנה וזה לפני שאיש המקצוע בדק את צורת ההתקנה הנדרשת וחישב את העלויות, זה פתח ״לצרות״ או ״וויכוחים״ לאחר ההתקנה.

share לַחֲלוֹק

פרסם תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.
שמור את שמי, דוא"ל ואתר האינטרנט שלי בדפדפן זה בפעם הבאה שאגיב.

אנו משתמשים בקובצי "עוגיות" כדי להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. אם תמשיך להשתמש באתר זה אנו נניך שהנך מרוצה מכך. מדיניות פרטיות

עגלת קניות (0)